DzActiviste.info Publié le mar 20 Août 2013

Egypt: Video–The lynching of an Egyptian citizen by the baltagia of Al-Sisi

Partager

Warming: This is a hard video to watch. The images are tough and it shows the lynching of a normal Egyptian citizen by the thugs, the baltagia, of Gen. Al-Sisi. We don’t know if he died or not, but the likelihood that he died is high.

What is even more troubling is that this lynching takes place in front of the police and with their blessing. The police officers on the scene look away while a normal citizen comes under the vicious attacks of a vicious and violent mob of baltagia. I guess, this is the democracy that Gen. Al-Sisi, all his supporters, and the Egyptian military want for Egypt; a democracy ruled by mobs and baltagia.

الاحتباس الحراري: هذا هو شريط فيديو من الصعب مشاهدة. هذه الصور هي صعبة. الصور يظهر اعدام المواطن العادي المصري من قبل البلطجية، وbaltagia، الجنرال السيسي. ونحن لا نعرف إذا مات أم لا، ولكن احتمال أنه مات مرتفع.

ما هو أكثر إثارة للقلق هو أن هذا القتل يحدث أمام الشرطة ومع مباركتهم. ضباط الشرطة على الساحة ننظر بعيدا في حين يأتي المواطن العادي في ظل الهجمات الشرسة من مجموعة من الغوغاء عنيفة من البلطجية. وأنا أعتقد، هذه هي الديمقراطية من الجنرال السيسي. هذه هي الديمقراطية من أنصار الجنرال آل الأخت. وهذه هي الديمقراطية من الجيش المصري يريد لمصر؛ ديمقراطية يحكمها الشوارع الغوغاء والبلطجية.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Yb9tUkDiafg


Nombre de lectures: 296 Views
Embed This